All 21 movie Reviews


Waterlollies Waterlollies

Rated 5 / 5 stars

Everything is so smooth, I wonder why I've never rated this gem even though I've always loved it


People find this review helpful!

Animator vs Animation III Animator vs Animation III

Rated 4.5 / 5 stars

It's simply just amazing



Sonic: Too Fast? Sonic: Too Fast?

Rated 4.5 / 5 stars

Oh god all the shit sonic says, it's exactly how Sega has been depicting him for a few years now


People find this review helpful!

He's Covered Wars, Y'know He's Covered Wars, Y'know

Rated 1.5 / 5 stars

I must be missing the joke here. The animation ain't all that good.


People find this review helpful!

French Erotic Film French Erotic Film

Rated 4 / 5 stars

I've been to France and I can confirm this is how things go


People find this review helpful!

We DO Go To Ravenholm We DO Go To Ravenholm

Rated 5 / 5 stars

OMG :3

Don't you get it guys ? Rave/nholm.

Brillant. The flash kinda suck, But I roll'd on the floor laughing.


Weasel36 responds:

lol, i know the flash sucked, and i didnt think of RAVEnholm. thats funny, thanks


2008| Meet the Pyro 2008| Meet the Pyro

Rated 5 / 5 stars

Great !

Well A2KKillawaleed, for me the Spy Is England and the Pyro is french ^.^

Great movie, I love when he kill the medic With teh axe x)



SHOCK2 SHOCK2

Rated 5 / 5 stars

Oh my goood.

I'm...Shocking.



TANKMEN 1.5 TANKMEN 1.5

Rated 5 / 5 stars

All your Tankmen are fun !

" Not anymore, bitch ! "
x')



TANKMEN TANKMEN

Rated 5 / 5 stars

Oh my <3

Seriously dude, I love it !

" I'm gonna be a Dad ! "

Bang ! xD